Failing is not an option

Hej igen. Jag hatar mig själv. Jag är så fet, blääääääääää asså jag sitter här med tårar i ögonen och bara tänker på hur fet och äcklig jag är. Jag hatar mig själv. Jag hatar min mage, mina lår (speciellt mina lår), jag hatar mina store äckliga hängiga bröst, mitt fula slitna hår, mina småååå ögon ALLT, you name it and I hate it.

Jag vill bara få bort allt, jag vill svälta för livet och bli så smal som jag kan. Usch jag mår verkligen skit, jag känner mig tom och så jävla full efter all mat. Ni vill inte ens veta vad jag ätit, faaaaaaaaaaaaan ta mig.

Hur kan jag tro att det är okej att svulla så där som jag gör och samtidigt vilja med all vilja jag har att gå ner?
Jag väger säkert typ 65 just nu, och jag som vill väga 50. Popcorn gör dig inte smalare, idiot! Att ligga i sängen utan träning förbränner inte fett, tjockis!

Jag har raderat alla mina förra inlägg för jag vill börja om. Jag ska inte faila mer, jag kan inte faila mer, jag kommer dö av övervikt då. Nu ska kilona rasa.

Någon som är med mig????

= NU
= SNART SNART SNART!!

Kommentarer
Postat av: Hateyourself

Jag är med dig!

Fettet ska bort.

<3

2010-09-30 @ 21:56:58
URL: http://hateyourself.blogg.se/
Postat av: B

We can do this! <3

2010-10-01 @ 08:40:33
URL: http://beautifulandskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0