Not afraid

Har egentligen rätt bråttom, börjar 10, men jag kände för ett inlägg innan jag drar till skolan.
Frukost blev två tuggor banan och kaffe, har gått från att äta mängder av frukost till knappt ngn alls.
Min första lektion är idrott så nu får jag lite träning iaf, blir väll antingen en powerwalk med ngn av tjejerna eller kanske lite springning på gymmet. Ska iaf träna sen när jag kommer hem också, nu kör vi tjejer. Träning äger!








Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you're not alone

Kommentarer
Postat av: B

Vem är tjejen på bilden förresten? Du får också ha en bra dag! Vi klarar oss i helgen! <3

2010-10-01 @ 16:13:07
URL: http://beautifulandskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0