Morning Glory

Godmorgon sötnosar

Jag sitter i köket och har precis ätit frukost. Lättmjölk m. kellogs red berries och ett stort glas citronvatten.
Läste att Hayden Panettiere alltid dricker ett stort glas vatten 10 minuter innan hon ska äta, så jag tänkte börja med desamma, men ska nog ta 2 glascitronvatten ist, haha ;)


Nu sitter jag iaf och smuttar på en kopp kaffe och läser topphälsa. Man blir sjukt taggad på att träna när man läser den. Verkligen en pepp-tidning! Ska förhoppningsvis ut på en promenad om typ ½ timme - timme. Lite morgon träning. Behöver träna idag för jag ska dricka ikväll, blev ingen fest igår utan den är idag ist så det kommer bli en jävla massa kcal så måste träna innan.
Jag önskar jag hade sånna där Reebook Easy Tone, som tränar rumpan och benen extra mycket, vore ju fett grymt. Speciellt eftersom jag vill ha en riktigt tränad rumpa, haha :P
Ska fan försöka få mamma att köpa mig ett par... hehe....

Men nu ska jag leta thinspo på Megan Fox (kan man typ bli snyggare än henne? hon måste ju vara en utomjording)

Vi hörs senare loverss


Kommentarer
Postat av: skinnylove

jag vill också ha såna easytone, så sjukt missnöjd med min rumpa :(

2010-10-03 @ 19:05:27
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: danni

är citronvatten bättre än vanligt vatten? :)

2010-10-08 @ 09:40:42
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0